Vastaukset:


Mitkä ovat Moondream® -verhojen ja -vuorien eri mitat?

Verhojemme mitat ovat seuraavat:

L=Leveys / K=Korkeus

  • L 145 x K 260
  • L 145 x K 300
  • L 145 x K 350
  • L 295 x K 260


Valmistatteko verhoja mittatilaustyönä?

Tässä vaiheessa emme myy mittatilaustyönä valmistettuja verhoja.


Myydäänkö tuotteitanne pareittain?

Ei, sillä kaikki tuotteemme myydään yksittäin.


Mikä on renkaiden läpimitta? Mikä on verhotangon läpimitta?

Renkaiden (messingistä tai ruostumattomasta teräksestä valmistetut) läpimitta on 40 mm.
Jotta verhosi liike on sulava, suosittelemme verhotangon läpimitaksi 30 mm.
Renkaan yläreunan ja verhon yläreunan väliin tulee jättää noin 2 cm.


Kuinka puhdistaa Moondream® -verhot / -vuori?

Kun kyseessä on yksinkertaiset (vuorittomat) Moondream® -pimennysverhot:
Kaikki yksinkertaiset (vuorittomat) pimennysverhot voidaan pestä helposti 30° konepesussa.

Kun kyseessä on Moondream® lämpöä säätelevät ja ääntä vaimentavat verhot:
Polyesteristä valmistetut ja 0,01 % alumiinia sisältävät Moondream® lämpöä säätelevät ja ääntä vaimentavat verhot tulee pestä kemiallisessa pesussa.
Jos kysymyksessä on kankaan tai vuorin pienen pinta-alan puhdistaminen, sen voi puhdistaa kevyesti kosteutetulla sienellä.


Voinko leikata verhojani / vuorikangastani?

Kun kyseessä on Moondream® lämpöä säätelevät verhot:
Koska verhot koostuvat kahdesta kerroksesta, et voi leikata Moondream® lämpöä sääteleviä verhoja.

Kun kyseessä on Moondream® ääntä vaimentavat verhot:
Koska verhot koostuvat kolmesta kerroksesta, et voi leikata Moondream® ääntä vaimentavia verhoja.


Ovatko Moondream® lämpöä säätelevät verhot kaksipuoliset?

Moondream® lämpöä sääteleviä verhoja ei ole suunniteltu kaksipuolisiksi.
Sen vuoksi Moondream® on kehittänyt Bi-Cool lämpöä säätelevän vuorin. Tämän ainutlaatuisen menetelmän ansiosta tämä uusi kangas tarjoaa teknisiä ja tehokkaita ominaisuuksia riippumatta siitä, kumpi puoli vuoresta altistuu lämmön säteilylle.
Moondream® Bi-Cool -vuorin kaksoisvaikutus suojaa kylmyydeltä (jopa 46 % lämmönsäästö) ja lämmöltä (jopa 4°c ero ulkoilman lämpötilaan verrattuna).


Kuinka mittaat verhosi?

Riippuen verhoista, jotka haluat liittää ikkunaan, mittaukset ovat hieman erilaisia. Lisätietoja löytyy yksityiskohtaisista ohjeistamme.


Kuinka teen käänteen verhoihini?

Kaikki Moondream® -verhot toimitetaan liimanauhalla, jonka ansiosta voit säätää verhojen korkeuden ikkunoidesi mittoihin sopiviksi.

Huomaa: Ääntä vaimentavan verhon painon vuoksi (3 kg) suosittelemme, että teet muutaman piston verhon käänteeseen liimanauhamenetelmän vahvistamiseksi.

Lisätietoja on yksityiskohtaisessa oppaassamme tai katsomassa videomme:


Miten vuori asetetaan verhon taakse?

Oletko ostanut MOONDREAM verho vuori? Lisätietoja on yksityiskohtaisessa oppaassamme tai katsomassa videomme: 


Miten rypytysnauhallinen verho ripustetaan?

Oletko ostanut MOONDREAM-verhon ryppyjä? Lisätietoja on yksityiskohtaisessa oppaassamme tai katsomassa videomme: 


Miten huoneiden erotusverho asennetaan?

Oletko ostanut MOONDREAM tilanjakoverho? Lisätietoja on yksityiskohtaisessa oppaassamme tai katsomassa videomme:


Mikä on tilaukseni toimitusaika ja toimituskulut?

Keskimääräiset toimitusajat ovat suuntaa antavia:

  • Manner-Ranska: 48 tuntia
  • Korsika: 48-72 tuntia
  • Saksa, Sveitsi, Belgia, Espanja, Italia, Mokkanahka, Tanska, Suomi, Portugali, Puola: 72 tuntia
  • Yhdistynyt kuningaskunta, Itävalta: 4 päivää.


Emme ole vastuussa toimitusten myöhästymisistä ja mahdollisista niistä aiheutuneista seurauksista.
Toimituskulut lasketaan tuotteen painon ja toimituspaikan mukaan. Ne ilmoitetaan sinulle ennen tuotteen lopullista vahvistamista.

> Paluu sivun yläreunaan


Mikä on tilaukseni palautusta koskeva menettely?

Me valitsemme tarkkaan verkkokaupan tuotteet ja käsittelemme tilaukset huolellisesti. Jos siitä huolimatta et ole tyytyväinen tilaukseesi tai muutat mieltäsi, voit palauttaa tilauksesi kokonaisuudessaan tai osittain 14 päivän kuluessa tilauksesi saapumisesta.

Palautettavat tuotteet tulee lähettää osoitteeseen:
GTI - Moondream, 61 rue du Landy, bat. 15-16 , 93 300 Aubervilliers – France

Palautettavien tuotteiden saapumisen ja niiden tarkistamisen jälkeen sitoudumme hyvittämään palautetut tuotteet maksimissaan 10 päivän kuluessa.


Kuinka voin muuttaa henkilötietojani?

Jos haluat muuttaa henkilötietojasi:

  1. Kirjaudu sisään Moondreamwebstore-verkkokauppaan kohdassa Tilini.
  2. Kohdassa Osoite voit muuttaa toimitus- ja laskutustietojasi.
  3. Jos haluat muuttaa profiiliasi, siirry kohtaan: Henkilökohtaiset tietoni.


Mitä maksuvaihtoehtoja on tarjolla moondreamwebstore.com-verkkokaupassa?

Voit tehdä huoletta ostoksia Moondreamwebstore-verkkokaupassa.
Pankkitapahtumiasi varten olemme valinneet maksuturvallisuuden kannalta parhaimmat palvelujentarjoajat, maksoitpa sitten luottokortilla tai PayPal-tilin välityksellä.

Luottokorttiostot tapahtuvat 3D Secure -teknologiaa hyödyntämällä.
Ostojen yhteydessä hyödynnetään erittäin korkeatasoista tietojen turvaamista, joka antaa sinulle optimaalisen suojan maksupetoksia vastaan. Varastettua luottokorttia ei voida käyttää moondreamwebstore-verkkokaupassa koska ensimmäisellä käyttökerralla kysytään lisätietoja ja luottamuksellisia tietoja.

Tarjoamme sinulle myös mahdollisuuden maksaa pankkisiirrolla.
Pankkiyhteystietomme löytyvät täältä:
GENERALE TEXTILE INTERNATIONAL
IBAN FR76 3007 6021 6312 9371 0020 095
BIC NORDFRPP
Banque CREDIT DU NORD BEAUBOURG ENTREP.

Älä unohda lisätä tilauksen numeron aiheena tilisiirtona. Tilauksesi lähetetään heti kun saamme ratkaisun.
Kaikkiin kysymyksiin tai lisätietoja, ota yhteyttä asiakaspalveluun.


Tilaukseni maksun yhteydessä näkyy maksuvirheen ilmoittava viesti: mitä minun tulee tehdä?

Ei paniikkia, tilaustasi ei veloiteta! 3D secure -systeemin turvallisuus monimutkaistaa toisinaan tiedonvälityksen pankin ja internet-sivujemme välillä.

Tähän ongelmaan on olemassa useita ratkaisuja:

  • Tee tilaus uudestaan. Varmista, että matkapuhelimesi on lähettyvillä tunnistekoodin vastaanottamiseksi, jonka pankkisi edellyttää maksun vahvistuksen yhteydessä.
  • Käytä Paypal-systeemiä. Sitä varten et tarvitse tiliä. Riittää, että sinulla on voimassaoleva sähköpostiosoite ja luottokortti.
  • Tee tilaus uudestaan valitsemalla maksuvaihtoehdoksi: pankkisiirto. Siinä tapauksessa me käsittelemme tilauksesi heti pankkisiirron saavuttua (keskimäärin 2 työpäivää).
  • Ota suoraan yhteyttä asiakaspalveluun numerossa +33 (0)1 53 45 20 12. Asiakaspalveluneuvoja voi ottaa tilauksesi puhelimitse.